Piasty rowerowe, Ilość otworów na szprychy: 32 - Ranking 2025 i Opinie
2 Komentarze
Piasty rowerowe to kluczowy element każdego roweru, który wpływa na jego wydajność, komfort jazdy oraz trwałość. Wybierając piasty z 32 otworami na szprychy, stawiamy na popularny standard, który znakomicie sprawdza się w różnorodnych warunkach. Tego typu piasty są często wybierane przez rowerzystów ceniących wszechstronność oraz zawodników poszukujących równowagi pomiędzy wagą a wytrzymałością.
Piasty z 32 otworami są idealne zarówno do kół górskich, jak i szosowych. Oferują one optymalną ilość szprych, co pozwala na uzyskanie solidnej i wytrzymałej konstrukcji, zachowując jednocześnie stosunkowo niską masę. To rozwiązanie pozwala na zastosowanie większej ilości szprych, co przekłada się na lepsze wsparcie strukturalne obręczy, minimalizując ryzyko jej deformacji przy większych obciążeniach, na przykład podczas jazdy w trudnym terenie czy agresywnych zjazdów.
Podczas wyboru odpowiedniej piasty warto zwrócić uwagę na kilka istotnych aspektów, które pomogą dopasować produkt do konkretnych potrzeb oraz oczekiwań. Przede wszystkim, zwracajmy uwagę na materiał wykonania. Piasty aluminiowe będą lekkie i odporne na korozję, podczas gdy stalowe modele cechują się większą trwałością, chociaż są nieco cięższe. Kolejnym istotnym czynnikiem jest typ łożysk – łożyska maszynowe są bardziej odporne na warunki atmosferyczne oraz wymagają mniej konserwacji w porównaniu do kulkowych.
Przy zakupie piasty warto również sprawdzić kompatybilność z hamulcami – jeśli używasz hamulców tarczowych, upewnij się, że piasta jest wyposażona w odpowiednie mocowania. Również typ osi ma znaczenie; różne systemy mocowania osi mogą wpływać na łatwość serwisowania oraz stabilność całego koła.
Nie zapominajmy o kwestii serwisowania i dostępności części zamiennych. Wybierając piasty renomowanych producentów, zyskujemy pewność, że w razie potrzeby łatwo znajdziemy odpowiednie części zamienne.
Podsumowując, piasty z 32 otworami to znakomity wybór dla osób poszukujących trwałych i wszechstronnych rozwiązań. Wybierając produkt, należy zwrócić uwagę na materiał wykonania, rodzaj łożysk oraz kompatybilność z innymi elementami roweru. Przy dobrze dobranej piaście możemy cieszyć się długimi i komfortowymi jazdami, niezależnie od terenu, po którym się poruszamy.
Najlepsze Piasty rowerowe Ilość otworów na szprychy 32 - Ranking. Wybrane 20 z 359 produktów. Średnia cena 420 zł. Najlepszy z kategorii Piasty rowerowe Ilość otworów na szprychy 32 to Shimano HB-MT200 Adapter przedniej piasty Do hamulców tarczowych 32H 2020 Piasty MTB E-HBMT200B, średnia cena 99 zł (trend: stała, dostępność: 1). Ceny od 2 zł do 1641 zł. Najtańszy: Vp Components Koszyk kulek torpedo 7/32"x6 mały 130054 za 2 zł. Najdroższy: DT SWISS 240 Classic Piasta tylna 12x148mm TA Disc 6-Bolt Shimano Light 32H 2021 Piasty MTB 2160020946 za 1641 zł. Najlepszy producent: Shimano.
Kulki łożyska 7/32" opakowanie 144 sztuk do piast Alfine 8V, Nexus 3V 7V 130068
1 opinia
n/a
18
Sram 900-z tyłu 32 otworów, czarna, Disc, piasta (XDL Driver) 11-krotnie, czapki z daszkiem w zestawie QR i 12 X 142 MM,,,,, 00.2018.013.012,,,,, Black, One Size 00.2018.013.012
1 opinia
Sram
piasty
19
Shimano alfine SG-s7001 8 skrzynia biegów piasty 8 biegi Disc Center-Lock Srebrny wersja 32 otworów 2018 piasty do roweru ISGS70018BS
1 opinia
Shimano
n/a
20
Shimano alfine SG-s7001 skrzyni biegów piasty do hamulców tarczowych 11S wersja czarna 32 otworów 2018 piasty do roweru ISGS700111BL
1 opinia
Shimano
n/a
Najlepsze produkty: Piasty rowerowe, Ilość otworów na szprychy: 32 - Ranking 2025 i Opinie
Przeznaczenie: MTB, rower miejski / tekkingowy; Model: koło przednie; Średnica osi: 9 mm; Szerokość instalacji: 100 mm; Łożysko uszczelnione: tak; Rodzaj hamulców: hamulec tarczowy Center Lock; Oś: oś o szybkim uwalnianiu; Szczegóły: Średnica koła podziałowego: 44 mm, Średnica kołnierza: 52,8 mm, Odległość kołnierza: 60,2 mm, Długość szybkiego zwolnienia: 133 mm
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Piasta tył Joytech JY-D762DSE Qr SH11s 32H czarna
2. Shimano Deore Trekking FH-T610 piasta tylnego koła wersja czarna 32 otworów 2014 EFHT610BZAL
O kurczę, ile opcji do wyboru! Całe to zamieszanie z ilością otworów na szprychy mnie przytłoczyło. Ale, ku mojemu zdziwieniu, ostatecznie okazało się, że ta Shimano Deore Trekking FH-T610 wersja czarna robi robotę naprawdę solidnie. Nawet przy prędkościach, że aż mi warkocze na wietrze fruwają! Rower to jak nowy – aż miło! W sumie, to teraz czuję się jak taki pro rowerzysta, trochę jak Sagan, no może poza kolorowymi koszulkami. Ale w sumie… kto wie, może i ja bym miał styl? 😎🚴♂️
Cóż mogę powiedzieć o tych piastach rowerowych… No cóż, największe zaskoczenie to cena – od 2 do 1621 zł? Serio? Czy one same jeżdżą?! Aha, zabawna anegdota: próbowałem złożyć to wszystko z kul kulek torpedo, ale ostatecznie skończyło się na kupnie Shimano Deore Trekking FH-T610. Działa super, aż miło! Ale te ceny… No cóż, rower to droga miłość.
O kurczę, ile opcji do wyboru! Całe to zamieszanie z ilością otworów na szprychy mnie przytłoczyło. Ale, ku mojemu zdziwieniu, ostatecznie okazało się, że ta Shimano Deore Trekking FH-T610 wersja czarna robi robotę naprawdę solidnie. Nawet przy prędkościach, że aż mi warkocze na wietrze fruwają! Rower to jak nowy – aż miło! W sumie, to teraz czuję się jak taki pro rowerzysta, trochę jak Sagan, no może poza kolorowymi koszulkami. Ale w sumie… kto wie, może i ja bym miał styl? 😎🚴♂️
Cóż mogę powiedzieć o tych piastach rowerowych… No cóż, największe zaskoczenie to cena – od 2 do 1621 zł? Serio? Czy one same jeżdżą?! Aha, zabawna anegdota: próbowałem złożyć to wszystko z kul kulek torpedo, ale ostatecznie skończyło się na kupnie Shimano Deore Trekking FH-T610. Działa super, aż miło! Ale te ceny… No cóż, rower to droga miłość.