Rowery elektryczne, Amortyzacja: z amortyzacją - Ranking 2024
Najlepsze Rowery elektryczne Amortyzacja z amortyzacją - Ranking. Wybrane 20 z 3448 produktów. Średnia cena 6245 zł. Najlepszy z kategorii Rowery elektryczne Amortyzacja z amortyzacją to Huffy Transic Plus Czarny, średnia cena 2997 zł (trend: rośnie, dostępność: 4). Ceny od 2997 zł do 9999 zł. Najtańszy: Huffy Transic Plus Czarny za 2997 zł. Najdroższy: Lovelec Naos Żółty 2022 za 9999 zł. Najlepszy producent: Indiana.
Najlepsze produkty: Rowery elektryczne, Amortyzacja: z amortyzacją - Ranking 2024
1. Huffy Transic Plus Czarny
Wystarczy pedałować, aby włączyć dodatkową moc i radość z 36-woltowego akumulatora i 350-watowego silnika piasty tylnej. Doświadczysz zalet roweru elektrycznego ze wspomaganiem pedałowania, który poradzi sobie ze wzniesieniami, dłuższymi przejażdżkami i dotrzyma kroku znajomym. Łatwe wspomaganie pedałowania w rowerze elektrycznym — wystarczy pedałować i jechać — do 20 mil na godzinę Akumulator litowo-jonowy 36 V z blokadą w zestawie i silnikiem tylnej piasty o mocy 350 W Panel LCD na kierowni...
Dane techniczne:
Rodzaj
Dziecięcy
Materiał ramy
Stal
Ilość biegów
21
Rozmiar koła
26"
Płeć
Męski
Amortyzacja
Przód
Kolor roweru
Czarny
Moc silnika
350 W
Umiejscowienie silnika
Tylna piasta
Napięcie
36 V
Umiejscowienie baterii
Na ramie
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Huffy, Rower Elektryczny Huffy Transic Plus 26" 350W
Ilość opinii: 6017
Rower elektryczny Huffy Transic+ 26" Matte Black
Ilość opinii: 3087
Rower Elektryczny Huffy Transic+ 26" - DARMOWY PACZKOMAT OD 799zł
Każdy rower zakupiony w naszym sklepie jest fabrycznie zapakowany, czyli ma zdemontowaną kierownicę, siodło, pedały. Elementy te należy złożyć samodzielnie. W niektórych egzemplarzach może być koniecznie wykonanie niektórych podstawowych regulacji, które opisuje instrukcja obsługi.
Najtańsze produkty: Rowery elektryczne, Amortyzacja: z amortyzacją - Ranking 2024
1. Huffy Transic Plus Czarny
Wystarczy pedałować, aby włączyć dodatkową moc i radość z 36-woltowego akumulatora i 350-watowego silnika piasty tylnej. Doświadczysz zalet roweru elektrycznego ze wspomaganiem pedałowania, który poradzi sobie ze wzniesieniami, dłuższymi przejażdżkami i dotrzyma kroku znajomym. Łatwe wspomaganie pedałowania w rowerze elektrycznym — wystarczy pedałować i jechać — do 20 mil na godzinę Akumulator litowo-jonowy 36 V z blokadą w zestawie i silnikiem tylnej piasty o mocy 350 W Panel LCD na kierowni...
Dane techniczne:
Rodzaj
Dziecięcy
Materiał ramy
Stal
Ilość biegów
21
Rozmiar koła
26"
Płeć
Męski
Amortyzacja
Przód
Kolor roweru
Czarny
Moc silnika
350 W
Umiejscowienie silnika
Tylna piasta
Napięcie
36 V
Umiejscowienie baterii
Na ramie
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Huffy, Rower Elektryczny Huffy Transic Plus 26" 350W
Ilość opinii: 6017
Rower elektryczny Huffy Transic+ 26" Matte Black
Ilość opinii: 3087
Rower Elektryczny Huffy Transic+ 26" - DARMOWY PACZKOMAT OD 799zł
Rower elektryczny Huffy Transic+ 26" Matte Black
2. TORPADO Afrodite 26 cali damski Czarny 2023
Każdy rower zakupiony w naszym sklepie jest fabrycznie zapakowany, czyli ma zdemontowaną kierownicę, siodło, pedały. Elementy te należy złożyć samodzielnie. W niektórych egzemplarzach może być koniecznie wykonanie niektórych podstawowych regulacji, które opisuje instrukcja obsługi.
Każdy rower zakupiony w naszym sklepie jest fabrycznie zapakowany, czyli ma zdemontowaną kierownicę, siodło, pedały. Elementy te należy złożyć samodzielnie. W niektórych egzemplarzach może być koniecznie wykonanie niektórych podstawowych regulacji, które opisuje instrukcja obsługi.
Rowery elektryczne, Amortyzacja: z amortyzacją - Ranking 2024 - Opinie
Centaur10n
Kross Hexagon Boost 1.0 522 czarny/czerwony mat 2022: W rowerze od razu do wymiany siodełko i pedały. Gripy może zostaną ale też mi się nie podobają. Czytałem komentarze, że silnik mocno szarpie nawet na niższym wspomaganiu – to jakiś żart, silnik 32Nm nawet na największym wspomaganiu jest bardzo płynny przy przyspieszaniu. Tak płynny, że nawet nie wiem kiedy jadę 28-29 km/h – bo to naturalna prędkość jazdy tym rowerem (wspomaganie wyłącza się przy 25 km/h). Bardzo fajnie przyspiesza nawet bez wspomagania, jest zwrotny, ale średnio wygodny. Plus za opony, dobry kompromis między MTB, a trekkingiem. Hexagon Boost to rower na asfalt, szuter, ścieżki leśne i lekkie górki. Taki do wszystkiego i do niczego ;). Mam też elektrycznego typowego MTB i tu nie ma porównania. MTB nudzi się na asfalcie, a goni po najcięższych, zalanych i zarośniętych ścieżkach. Hexagon nie dałby rady w takich warunkach. Jestem zadowolony z zakupu, potrzebowałem uniwersalny rower z odrobiną charakteru.
Kross Hexagon Boost 1.0 522 czarny/czerwony mat 2022: W rowerze od razu do wymiany siodełko i pedały. Gripy może zostaną ale też mi się nie podobają. Czytałem komentarze, że silnik mocno szarpie nawet na niższym wspomaganiu – to jakiś żart, silnik 32Nm nawet na największym wspomaganiu jest bardzo płynny przy przyspieszaniu. Tak płynny, że nawet nie wiem kiedy jadę 28-29 km/h – bo to naturalna prędkość jazdy tym rowerem (wspomaganie wyłącza się przy 25 km/h). Bardzo fajnie przyspiesza nawet bez wspomagania, jest zwrotny, ale średnio wygodny. Plus za opony, dobry kompromis między MTB, a trekkingiem. Hexagon Boost to rower na asfalt, szuter, ścieżki leśne i lekkie górki. Taki do wszystkiego i do niczego ;). Mam też elektrycznego typowego MTB i tu nie ma porównania. MTB nudzi się na asfalcie, a goni po najcięższych, zalanych i zarośniętych ścieżkach. Hexagon nie dałby rady w takich warunkach. Jestem zadowolony z zakupu, potrzebowałem uniwersalny rower z odrobiną charakteru.