Bagażniki rowerowe, Montaż: Tył - Ranking 2025 i Opinie
2 Komentarze
Jeżeli planujesz dłuższe wycieczki rowerowe i potrzebujesz miejsca na dodatkowy bagaż, bagażniki rowerowe montowane na tył to idealne rozwiązanie dla Ciebie. Wybór odpowiedniego modelu nie jest jednak łatwym zadaniem, zwłaszcza że obecnie na rynku dostępna jest szeroka gama produktów różniących się funkcjonalnościami, materiałami i ceną. Ten ranking pomoże Ci znaleźć najlepsze bagażniki rowerowe montowane na tył, dostosowane do Twoich potrzeb.
Przede wszystkim, warto zastanowić się nad materiałem, z którego wykonany jest bagażnik. Modele aluminiowe są lekkie, co jest ważne, gdy zależy nam na minimalizacji dodatkowej wagi roweru, a jednocześnie wystarczająco wytrzymałe, aby przewozić codzienne rzeczy. Stalowe bagażniki natomiast oferują większą wytrzymałość, co jest szczególnie przydatne podczas przewożenia cięższego ładunku, choć mogą być minimalnie cięższe od aluminiowych odpowiedników.
Montaż bagażnika na tył roweru nie jest skomplikowany, ale kluczowe jest, aby upewnić się, że zakupiony model pasuje do twojego roweru. Sprawdź, czy bagażnik można zamontować na rowerach z hamulcami tarczowymi lub czy nadaje się do rowerów z systemem amortyzacji tylnego koła. Niektóre bagażniki są wyposażone w system mocowania typu quick-release, który ułatwia ich zakładanie i zdejmowanie, co jest wygodnym rozwiązaniem, jeśli zamierzasz często zmieniać konfigurację swojego roweru.
Nie bez znaczenia jest także nośność bagażnika. Większość modeli z tej kategorii jest w stanie udźwignąć od 25 do 50 kg, co daje spore możliwości przy planowaniu długodystansowej trasy z większym obciążeniem. Przydatnym dodatkiem, na który warto zwrócić uwagę, są zintegrowane gumowe paski lub szyny do mocowania dodatkowego bagażu, które zapewniają większą stabilność przewożonych przedmiotów.
Wielu rowerzystów docenia również konstrukcję z dodatkowymi osłonami bocznymi, które chronią sakwy przed dostaniem się w szprychy. Dzięki temu Twoje sakwy są bezpieczne, a Ty możesz cieszyć się spokojną jazdą bez obawy o uszkodzenie bagażu.
Ostateczny wybór bagażnika rowerowego montowanego na tył powinien uwzględniać Twoje indywidualne potrzeby, rodzaj roweru oraz preferencje dotyczące funkcjonalności. Mamy nadzieję, że nasz ranking pomoże Ci w znalezieniu idealnego rozwiązania, które pozwoli Ci w pełni cieszyć się rowerowymi podróżami, niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi Cię droga.
Najlepsze Bagażniki rowerowe Montaż Tył - Ranking. Wybrane 20 z 418 produktów. Średnia cena 218 zł. Najlepszy z kategorii Bagażniki rowerowe Montaż Tył to Saris Sari nośniki Bones 2, czarna, tylne 805 UBL wentylator MOCS0086, średnia cena 975 zł (trend: rośnie, dostępność: 2). Ceny od 35 zł do 975 zł. Najtańszy: Bagażnik Rowerowy Aluminium Tylny Uniwersalny 10Kg za 35 zł. Najdroższy: Saris Sari nośniki Bones 2, czarna, tylne 805 UBL wentylator MOCS0086 za 975 zł. Najlepszy producent: Velo.
Saris Tylny bagażnik rowerowy Bones, na 2 rowery, czarny
Bagażnik samochodowy Saris na 2 rowery Bones czarny
2. Roswheel 62408 Bagażnik Rowerowy tylny na sztycę
MAS24 Bagażnik Rowerowy Aluminiowy Roswheel 62408
Dane techniczne:
Rodzaj
Bagażnik rowerowy
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Roswheel Bagażnik Rowerowy 62408 Aluminiowy
3. Blackburn, Bagażnik tylny, EX-1 DISC, czarny
Bagażnik tylny BLACKBURN EX-1 DISC 26" 700C 29" pod tarczę waga: 535 gram maksymalny udźwig: 18.2 kg trój-rozporowa dla maksymalnej ładowności ex-1 ulepszony o kompatybilność z hamulcami tarczowymi działa z fotelikami dla dzieci, kompatybilny z wąskimi i szerokimi oponami "FITS WIDE AND NARROW TIRES" Ten bagażnik został zaprojektowany do kół 29ER albo 700C. Ale pasuje do większości rozmiarów "DISC BRAKE COMPATIBLE" Pasuje do hamulców tarczowych
Bagażnik rowerowy z udźwigiem do 10kg Bagażnik rowerowy dedykowany rowerom górskim, przełajowym, a także modelom gdzie niemożliwy jest montaż tradycyjnych bagażników. Sprzęt wykonany został z wysokiej jakości stopu aluminium. Maksymalny udźwig to aż 10kg. Szybka konstrukcja, łatwa do demontażu, Bagażnik pasuje do wsporników siedziska w przedziale od 27,2mm do 31,8mm. Dodatkowym atutem jest regulowana długość tylnej półki: 35-49cm (mierząc od osi uchwytu sztycy podsiodłowej). Wymiary siedziska...
BAGAŻNIK ROWEROWY TYLNY ALUMINIUM UNIWERSALNY Uniwersalny bagażnik rowerowy Przeznaczony do rowerów o różnych rozmiarach kół Materiał: stop aluminium Maksymalny udźwig: 9 kg Kolor: czarny W zestawie odblask Mocowanie do sztycy podsiodłowej ✅UNIWERSALNE ZASTOSOWANIE Bagażnik rowerowy to lekki model, który został wykonany ze stopu aluminium. Dzięki czemu jest on również wytrzymały. Bagażnik mocuje się do sztycy za pomocą obejmy z zaciskiem, co w połączeniu z jego konstrukcją opartą na solidnej ...
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
BAGAŻNIK ROWEROWY TYLNY ALUMINIUM UNIWERSALNY
Bagażnik Rowerowy Regulowany Uniwersalny Aluminium Tylny Na Rower + Odblask
Bagażnik rowerowy Regulowany bagażnik do rowerów górskich MTB Aluminiowy tylny wspornik siodła Uniwersalny bagażnik rowerowy z odblaskiem Retoo
Bagażnik rowerowy z udźwigiem do 50kg Bagażnik rowerowy dedykowany do rowerów górskich, przełajowych Przeznaczony do rowerów o rozmiarach kół 26-29". Sprzęt wykonany został z wysokiej jakości stopu aluminium. Maksymalny udźwig to aż 50kg. Szybka konstrukcja, łatwa do montażu. Bagażnik pasuje do wsporników siedziska w przedziale od 27,2mm do 31,8mm. Uniwersalny system mocowania, pozwala na montaż także w rowerach z hamulcami tarczowymi Wymiary siedziska: Długość siedziska: 35 cm Szerokość: 14 ...
Niezłe zestawienie bagażników rowerowych, chociaż trochę mnie zaskoczyły ceny, no nie powiem! Mam ten Sport Arsenal Adapter i jestem zadowolona z funkcjonalności, ale trochę mnie martwi jego plastikowa konstrukcja – niby lekki, ale czy wytrzyma? Montaż łatwy jak bułka z masłem, ale chciałabym, żeby był bardziej solidny. Wolałabym trochę dołożyć i mieć pewność, że mój bagaż nie wyląduje na drodze.
Velo ATRAN BagaŻnik rowerowy atran city db am 24″”-29″” czarny BAGAŻNIK CITY DB AM 26-29 CZ ATRANVELO: Jeśli nie posiadasz wiertarki kolumnowej i poziomicy laserowej, lepiej nie kupuj. Z powodu niesymetrycznego wykonania, były to niezbędne narzędnia do przygotowania bagażnika do montażu. Po zamontowaniu wg fabrycznego przygotowania, bagażnik był przechylony mocno w lewo i jednocześnie skręcony w prawo względem osi. Po zdemontowaniu i położeniu na płaskiej powierzchni (element wystający z przodu poza podłożem), pomiar laserowy wykazał, że: 1. jedna „noga” jest bardziej odchylona niż druga, 2. otwór mocowania do widelca przy osi koła z jednej strony jest o 6 milimetrów niżej, niż drugi. Co ciekawe, sam pomiar długości miarką nie wykazywał różnic – wina lezy po stronie niesyemtrycznego wykonania spawania bagażnika. Zmierzone już po wyrównaniu odchyleń „nóg”. Jednym słowem – wybrak z winy braku kontoli geometrii u producenta. Ponieważ mam swój warsztacik, a w nim narzędnia – przewierciłem w wymierzonym miejscu otwór na śrubę mocującą i zamontowałem bagażnik. Jest prawie idealnie, bo tylko ja wiem, że jedna noga jest teraz krótsza od drugiej. jest jeszcze trzecia wada: prętu mocujące bagażnik z przodu są za krótkie o 2cm jeśli widelec w rowerze jest bardziej nachylony, przez co pomimo złapania na sanych końcach i tak powodują, że bagażnik mam pochylony do przodu.
Niezłe zestawienie bagażników rowerowych, chociaż trochę mnie zaskoczyły ceny, no nie powiem! Mam ten Sport Arsenal Adapter i jestem zadowolona z funkcjonalności, ale trochę mnie martwi jego plastikowa konstrukcja – niby lekki, ale czy wytrzyma? Montaż łatwy jak bułka z masłem, ale chciałabym, żeby był bardziej solidny. Wolałabym trochę dołożyć i mieć pewność, że mój bagaż nie wyląduje na drodze.
Velo ATRAN BagaŻnik rowerowy atran city db am 24″”-29″” czarny BAGAŻNIK CITY DB AM 26-29 CZ ATRANVELO: Jeśli nie posiadasz wiertarki kolumnowej i poziomicy laserowej, lepiej nie kupuj. Z powodu niesymetrycznego wykonania, były to niezbędne narzędnia do przygotowania bagażnika do montażu.
Po zamontowaniu wg fabrycznego przygotowania, bagażnik był przechylony mocno w lewo i jednocześnie skręcony w prawo względem osi. Po zdemontowaniu i położeniu na płaskiej powierzchni (element wystający z przodu poza podłożem), pomiar laserowy wykazał, że:
1. jedna „noga” jest bardziej odchylona niż druga,
2. otwór mocowania do widelca przy osi koła z jednej strony jest o 6 milimetrów niżej, niż drugi. Co ciekawe, sam pomiar długości miarką nie wykazywał różnic – wina lezy po stronie niesyemtrycznego wykonania spawania bagażnika. Zmierzone już po wyrównaniu odchyleń „nóg”.
Jednym słowem – wybrak z winy braku kontoli geometrii u producenta.
Ponieważ mam swój warsztacik, a w nim narzędnia – przewierciłem w wymierzonym miejscu otwór na śrubę mocującą i zamontowałem bagażnik. Jest prawie idealnie, bo tylko ja wiem, że jedna noga jest teraz krótsza od drugiej.
jest jeszcze trzecia wada: prętu mocujące bagażnik z przodu są za krótkie o 2cm jeśli widelec w rowerze jest bardziej nachylony, przez co pomimo złapania na sanych końcach i tak powodują, że bagażnik mam pochylony do przodu.